Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

Esok Public Holiday!


Tengok gambar ni teringat plan jahat GossipGirls
nak kuburkan seseorang... Huahaha!
Miss them! :(


Tahniah Harimau Malaya sebab berjaya menjulang Piala Suzuki 2010 buat pertama kali dalam tempoh 14 tahun sejarah bola sepak tanah air :)) Tapi yang paling best ialah bila PM isytiharkan 31 Disember as public holiday! Yeah!!!

Suppose esok ada gotong royong kat skolah but since esok cuti so I'm going back to kampung :) One of my closest cousin is getting engaged. And she's the 2nd last among cousins yang sebaya dengan aku dan dah bertunang. Guess who is the last??? Hiuhiuhiu :D Aku dah sediakan teks skema jawapan untuk hari tersebut. Almaklum, soalan cepumas mesti tak terkira, kan?

Marital status pressure is on air
Tapi aku kena buat muka steady. Mesti nenek aku bising-bising kat mak lagi. Tak tau la anak siapa pulak dia nak kenalkan nanti.
-________-"

Akak Gstt kat sekolah tu pun cakap. Umur 23 market tengah cun. CARI SEKARANG. Kalau tak macam dia next year umur 26, dah clash, nak cari bf baru dah malas nak bercinta katanya. So dia dah redha.

Hmm... Panik tak? Fine. Aku ikut cakap nenek aku la gini.
Gila pathetic aku rasa macam kena kawen paksa je -,-

Pasal sekolah. Aku tak tau la aku ni nasib tengah baik ke atau memang bernasib baik. Jawatan aku kat sekolah ada 4 je. Paling heavy pun guru kelas. Ada member tu, semua dia handle. Guru data dia, ketua panitia dia, guru kelas dia, AJK pegang 2-3. Worst to worst hari ni dia dikerah jadi penyelaras SPBT. Pastu ada cikgu nak pass kelas kat dia sedangkan dia ajar ICT f1 sampai f5 gara-gara cikgu lama tak nak ajar sebab subjek tu bukan opsyen beliau.
Gila ah! Dia dah menitis air mata. Kalau aku... err... kalau aku camne la kan?

So, syukur sangat-sangat dugaan aku tak sampai camtu. Sampai ada yang tanya... masuk sini memang dapat ke guna kabel? Fuh, soalan! Yes, aku banyak kabel. Tapi bab2 cari makan ni aku tak suka 'ditentukan'. Biarlah apa Allah nak bagi, aku terima seadanya kalau itu rezeki aku. Hmm... Tapi kalau pressure sangat pun susah kan? Mesti aku down gila nak mengajar. Tu belum jumpa budak-budaknya lagi kan? Aku tatau la tu camne pulak nanti. Kita tunggu Isnin yea?


No comments: