Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 06, 2010

Family Conversation


Semalam ke Shah Alam menuntut gambar konvo! Ahahaha. Hampa gila ngan gambar atas stage! Shoot lambat kot! Ke aku yang malu nak pandang kamera? Kekeke ;p Pastu alkisah baju batik mak ngan abah patutnya serona. Tapi pagi tu mak kata baju tu cepat kedut! Dah berbelang-belang baju semua! Nasib gambar studio tu cantik. Aku tenung gambar tu sejam :) Tak lagi bila dah digantung kat dinding... Berdiri depan frame macam tengah menyanyi lagu Negaraku! Hohoho :D Esaited~

Petang tu tiba-tiba mak cakap nak jalan-jalan. Yeay! So pergi la dinner kat pantai Morib :) Pastu mula la aku suruh adik2 aku wat aksi sengal bergambar depan khalayak ramai. Bila turn aku nak bergambar.... rupanya semua mata pandang kot? HAHAHA! Cannot go betul!



Coming soon... Iron Man 3

Tengah syok-syok tenung gambar neh~

Aku;
Takkan 4 kali konvo nak bergambar macam ni?

Kena lah!

Aku;
Kenapa pulak?

Nanti bilangan ahlinya bertambah... Lain tu!

O.o


No comments: