Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

Super Something!


Walaupun dunia tengah tunggang terbalik what-so-ever, mencari sumber ketenangan dari celah-celah ribut dan kalut itu seumpama keluar ke tandas ketika menonton wayang cerita action. Ahahaha! Over kau, ly! Baiklah! *penggunaan kata 'baiklah' ini sangat merbahaya untuk mereka yang tak biasa menggunakannya -.-*

Aku macam pernah buat tag Random Things About Me ni. Tapi 15 je la. Bukan 25!! Tahun lepas, bulan February :) So aku re-post, edit2 sikit yang 15 tu, pastu aku tambah lagi 10 boleh? Kekeke~ Here we go!!!

25 Random Things About Me


1. i like cooking! walaupun aku tak memasak kat rumah sewa dan malas tolong mak kat dapur tapi aku pandai masak sebenarnya bila dipaksa masak atau datang mood nk memasak.

2. i dunno how to bake cakes and cookies. Jeles tol kalau org tunjuk kek coklat yg diorg wat sendiri. *tapi sekarang dah tau :) yeay! suka!*

3. i love cats. Aku ade 11 ekor kucing kat rumah dan terbaru tambah 3 ekor lagi. Banyak kan? Sukenye..

4. i love arts! Camne tah jadi cikgu Bio?

5. i love to sing. Aku menyanyi sejak zaman sekolah rendah sampai menengah. So tak pelik sebenarnya kalau aku menyanyi dengan serius sebab aku belajar vokal masa sekolah dulu.

6. i'm half conservative. pernah jadi johan pidato agama dan tilawah sekolah rendah sampai negeri. n jadi imam surau perempuan sejak sekolah rendah sampai sekolah menengah. hehe, akukah itu yang dulu?

7. i wish i can make a baju kurung. Dulu projek KH mak yang jahitkan..

8. i love Milo ais!!!! Takkk.... tahannn.... sedapppp....

9. i have a licence but never been on the road. if u see me drive, beware of ur car. *uhuhu.. Alhamdulillah, sekarang aku dah ada kereta. Eksiden sekali je tu pun sbb hujan lebat :)*

10. i love merempit. thrill naik motor laju2. hihhihi..

11. i'm soo positive, flexible n 95% can be trusted. never doubt on it.

12. i like maroon n pink color!

13. i'm a die hard fan of BMW. especially those 5 series punye model.. *sekarang aku minat Civic! Tak mampu ah beli BM.. Tapi tatau la kan kot2 future husband ada BM.. ke mengajar BM? ;p*

14. i can spent up to thousands per month. sangat boros, kan? *tapi sekarang aku try berjimat.. sebab bukan senang nak cari duit dengan titik peluh sendiri!*

15. sempoi is my middle name :)

So sekarang meh aku tambah lagi 10 :)


16. sangat suka photography! branch of arts :)

17. peminat seni vintage. tapi kontemporari pun suke jugak!

18. pernah bercita-cita nak jadi fashion designer dan image consultant. ini influence zaman sekolah menengah! semua benda nak dipengaruh cerita Walt Disney. Ahaks!

19. suka public speaking! macam pelik kan bila aku kata aku suka bercakap di khalayak ramai?tapi dah resign bila masuk U...

20. aku bukan cikgu yang garang. tapi cikgu yang kuat membebel.

21. aku sangat penyabar. tapi sabar aku ada had. bila aku marah aku diam dan blah. kalau aku sangat marah aku akan bersuara. itu burst out namanya... my boiling point!

22. ketika zaman sekolah, i'm a cheerleader! menari di padang adalah rutin! hahaha!


-ini my junior's version punya cheerleading. zaman kita2 semua hardcopy :D-

23. keras kepala! ahahaha ;p

24. jalan-jalan sambil makan ais krim bersama yang tersayang adalah sesuatu yang sweet :D

25. in relationship means = me as a better person, live happily, being loved and protected! Selagi aku tak happy, i never consider it was a relationship!


Bermimpi tu memang seronok. Tapi menjadikan mimpi tu satu realiti adalah cabaran.
Cabaran tanpa diiring doa dan restu pulak adalah sesuatu yang sia-sia!
BERUSAHA!
^_____^



-TAMAT-

1 comment:

Ayep said...

yeah..semakin memahami~~~