Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 21, 2010

Co-Pilot !


Dulu, selain full-time student aku punya satu jawatan khas. Walaupun khidmat yang aku berikan tu percuma tapi aku try beri yang terbaik ketika menjalankan tugas sebab kerja ni melibatkan masa dan wang ringgit orang lain... hmm...
Walau sekarang dah tak bergelar student lagi, jawatan tu tetap melekat sampai hari ni.
Kerja apa??? Ehem.

cO-piLot :)

Ahahaha! Oh yess.
Aku ni kalau ikutkan tak la arif sangat bab jalanraya sekitar Selangor ngan KL. Apetah lagi negeri-negeri lain. Tapi aku ada minat luar biasa. Aku suka baca peta! Cakap je nak pergi mana, kalau aku tak pernah sampai tempat tu aku guna la servis google map :D Tak pun aku tanya je ayah aku. Tak pun redah je sambil baca signboard. apa guna ade kemudahan taknak guna kan? Sebab once dah pernah sampai tempat tu, automatik peta tu akan melekat dalam kepala insyaAllah sampai bila-bila. Melainkan aku tidur sepanjang perjalanan :D

So mulai hari ni, secara rasmi aku dilantik menjadi co-pilot kepada rakan sekerja yang baru dapat kereta petang semalam. Gagaga! Pagi-pagi lagi dah sampai depan rumah. Jangan jelous I ke tempat kerja berjemput, k? Dan I jadi rakan pertama menaiki kereta beliau. Plastik seat pun tak sempat bukak lagi.. hahaha!

Esok nak bersuka-ria. Belanja kakak kerani dan seisi office sebab susah payah dapatkan bonus untuk kami :))

No comments: