Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 03, 2010

School Filing







Lama sangat tunggu Nisha ngan En. Kesayangan beliau.
So aku berkenalan la dengan Mazda merah ni :D

Tapi aku bukan nak cerita pasal Mazda merah atau pemiliknya. Tak. Aku nak cerita pasal my new workplace :) Yes, dah posting 22hb last month. Tapi aku tak cerita pun apa ada kat sekolah tu lagi kan? Camni.......

Overall ada 7 orang GST baru yang lapor diri. 3 dari Selangor, 4 dari Kelantan. 6 perempuan, 1 lelaki. Walaupun sekolah tu dekat ngan rumah, tapi aku tak pernah pergi sebab kedudukannya agak tersorok dari jalan utama. Sekolah tu tak la besar tapi panjang dan tinggi! Muahaha. So mostly cikgu-cikgu sini kurus-kurus je :P

Sehari lepas lapor diri, PKP kata kitorang tak leyh cuti sampai la sekolah bukak... T____T.. Dia bagi seminggu je cuti sebab kesian padahal sekolah lain boleh je cuti sampai next meeting.. Huhu. Tapi since wujud nye Kelantanese, so kitorang pun dengan tega mintak jugak cuti! Wahahaha.. Daripada 3 minggu, PKP bagi 2 minggu je :-S
Okay la tu daripada tak cuti langsung, kan?
^____^

So sebelum cuti, PKP pun bagi la sedikit kerja-kerja penstrukturan semula fail-fail sekolah....


Hohoho~ Ni baru satu department ye... Ada 4 department :)


Pastu berkampung kat bilik guru..


My table-to-be :)


Biskut pun ada :)



Report satu pun tak sentuh lagi :D Takpe, cikgu kat situ baik so dia dah bagi softcopy :))

No comments: