Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 17, 2010

Demam :(


I'm not feeling well today
-.-

Takkan la sebab demam terkejut pulak kan? Ini mesti sebab cuaca sejuk 2 hari berturut-turut.
Hmmm :(

Tapi sebab dah macam lewat nak bayar duit kereta, so aku pun menggagahkan diri keluar pergi bank. Oh, urusan aku hari ni ialah melawat bank di sekitar Bukit Tinggi itu ye :)

Lepas je bayar duit kereta aku segera ke BSN sebab nak tukar kad atm. Dah 4 tahun kot aku tak pakai kad tu. Baki dalam tu pun berapa sen la sangat. Tapi since aku wat bank tu untuk bank in gaji, aku pun update akaun yang dah berkulat tu.

Alangkah terkejut bila mendapati baki dalam akaun itu adalah sebanyak;

1K ++

Uits?
Bila masa aku ada sugar daddy nie???

Aku pun tak pasti tu duit dari mana. Nak kata bonus, rasanya RM500 je kan? Apa pasal sampai 1K ? Gaji dah masuk ke? Gila pantas kerani sekolah! Takut aku nak withdraw -____-"
So, aku yang blur blur ni pun drive la balik dengan seribu tanda tanya. Tapi aku tak pasti macamana aku boleh sampai depan Jusco? :/

Pulak tu boleh pulak aku beli ini....


...dan ini...


ahaha.. super comfort. Bwk lari-lari pun steady je.
^__^


Sampai rumah baru aku ingat...
Aku kan demam? Sigh!
-.-


2 comments:

Rahika Wahidah said...

kan aku selalu kata shopping always is good therapy..memang apa badai melanda pun x kisah..haha..duit dah masuk kew?

Lea Lyanna said...

hehe. betul3 :) duit? aku xsure tu duit ape. next week aku confirmkan ngan skolah.. hmmmm