Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 01, 2009

Stress yer?



Lalala... tadi supervisor datang! Uhuk2.. So far nothing to be worried.. kot? Mr. Shah pesan la sikit2 pasal method of teaching.. ape yang kena emphasizekan.. Pasal classroom management insyaAllah budak2 tu boleh berlakon kot.. Cuma budak2 India la masalah sikit. Still susah nak psyco diorang. Tak bawak buku laa.. itu laa.. ini laa.. Haish! Cuma aku kena stop ajar dalam bahasa. Takut dah terbiasa, budak2 tunjuk perasaan pulak kalu tiba2 aku cakap english straight je..

Pastu sembang2 ngan cikgu umi. Borak pasal posting.. DPLI.. gaji cikgu.. camne nak sah jawatan.. bnyk laa info dapat dari senior teacher :) Kalau tak mesti tak tau. Tengah borak2 tadi cikgu umi bagi laa satu dua contoh situasi dengan menggunakan perumpamaan cikgu2 sekolah tu. Antara yang disebut sebagai contoh ialah cikgu kacak! Cikgu kacak rupa2 nye cikgu ganti! Dia dah habis belajar tapi tak grad lagi so gaji bayar ikut gred sijil SPM laa. Oww gitu rupe nye~

Kira bagus laa kan cikgu kacak ni? Belum convo tapi rajin bekerja. Inilah belia harapan negara! Ececece ;P Pastu kat depan surau tadi nampak cikgu kacak tengah borak ngan sorang cikgu ni. Dia ngadu pasal budak kelas yang dia ajar. Tension gak nye.. lama gak dia borak > sejak aku masuk sampai keluar surau, still borak lagi.. Aku wat2 tak dengar la padahal telinga dah transform jd bionik! Ahahaha~ Susah tol kalu dah minat orang neh! Try bayangkan dia da ade gf pastu gf dia baca blog aku n dapat tau yg cikgu kacak adelah bf dia? hahahahahaha..*gelak cuak* Bf sapiah da marah2 dah bila sapiah puji cikgu kacak rajin!

Pastu lak cikgu dalina suruh aku ngan sapiah hias topi budak marching. Banyak cita2 sapiah berdasarkan apa yang dikatakan dia tadi. Tunggu je la hasilnye.. BTW rumah bendahara dapat markah tertinggi dalam sukantara hari ni :))

No comments: