Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 10, 2009

I'm Happy :))



Hari ni sangat happy \(^o^)/

Shafiah: Ly!!! Tahniaaaaah!!!!

Dari kejauhan suara Shafiah kedengaran. Dalam bilik guru, okeh? Of 'coz aku suspen!

Aku: Hah? Nape??

Blur.

Shafiah: Hari ni baju kau sama kaler dengan cikgu kacak!!!

Ya Allah.. aku ingatkan Mr.Shah nak observe aku next week. Ini rupenye dia nak bagitau! nasib baik takde cikgu kat tempat aku waktu tu. Kalau tak jadi bahan la gamak nye..
Tapi memang aku dah perasan sama kaler sejak aku masuk bilik guru tadi. Ingat kan takde yang perasan melainkan aku sorang. SO aku duduk senyap2 je la wat lesson plan...

Uhuhuhu.. malu2 kucing :P

Sejam kemudian.

Cik Liana!
Segera aku menoleh.
Ini jadual guru bertugas yang baru. Sign kat tepi nama ni ye..
Oh, ok!
Erm... huh?? (mode terkejut)

Next week aku jadi teacher on duty. Penyelia petang dah inform aku awal2 tadi sebelum aku sampai sekolah lagi so tak terkejut la. Yang aku terkejut...


Tarikh Bertugas:
13/7/2009 - 17/7/2009
Guru Bertugas:

1.Encik X
2.Cikgu kacak
3.Aku


Oh,
I'm speechless.


No comments: