Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 17, 2009

Maggie

RELIEF!

Ulala~semalam mr.sHah da dtg observe! Walaupun kelihatan agak bengong dengan power point yg tiba2 tak support format, tidur jam 4pagi dan bangun awal sebab sibuk nak print dan bind, dengan gagah nye aku suruh budak2 wat eksperiment! Hahahahaha...

Antara komen beliau:

"Jangan bagi contoh cara2 masak Maggie. Memang konsep tepat tapi Maggie makanan tak berkhasiat."
*Ngeee tersengih2 aku*

Baiklah, aku memang fail bab contoh-mencontoh yang disertai moral value. Tengok, entri2 aku takde yang ilmiah pun :P Lebih kepada virtual diary yang mengarut lagi perasan comel.


Maka dengan tibanya hari Jumaat adalah masa saya berehat dan bersenang-senang

kenapa maggie ni nmpak sedap?

No comments: