Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 16, 2009

Kunci

"Nor, nanti amik kunci kat office ye. Pastu esok Nor jaga kantin boleh? Abang ada kelas."

Bercakap dengan aku kah??


Sejak bila nama aku jadi Nor pulak? Aiya! tak memernah orang panggil aku Nor. Pelik ibnu ajaib rase nye. Sebenarnya hari ni aku malas nak post apa2 entri * hahaha penipu besar giler ok?* tapi aku rase nak wat pop kuiz pulak berdasarkan situasi di atas.

1. Mengapakah aku dipanggil Nor?

a) senang nak ingat * padahal kat jadual tu sah2 nama aku di eja LIANA sahaja.*
b) dia histeria pada nama Liana *kot2 cikgu disiplin kat sekolah nama Liana, kan?*
c) suka hati la *short and precise? Shafiah dah tergeli-geli dengar*

2. Mengapakah beliau membahasakan dirinya Abang?

a) kerana beliau merasakan dirinya sangat tua *haruskah? convo pun belom..*
b) kerana beliau sudah married *banyakkah duit beliau untuk married? (cover statement)*
c) kerana saya kelihatan comel dan muda dan sesuai membahasakan dirinya abang *yang ni aku suke*

Baiklah sila jawab suku saat dari sekarang! Hahahahaha.

No comments: