Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 30, 2009

Thrill

Emm.. sepatutnye hari ni Mr. Shah nak datang wat lawatan sosial kat skola. Tapi memandangkan ada nazir wat spot check, dia cancel pulak dengan pesanan, "Just be prepared in case that nazir want to observe you." hahaha. Nasib baek nazir tu tak interested nak observe kitorang :P Jangan esok kate nak observe sudah..

Pastu tadi cuak2 la bila Mr. Shah kate nak datang. Observation ROS tak wat lagi sebab jadual aku ngan mentor selalu clash. So aku jumpa la mentor aku dengan pesanan yang Mr. Shah nak jumpa mentor gak. Dan meja mentor aku, berdepan dengan meja cikgu kacak! Dengan senyuman yang mesra (padahal dah cuak lecturer nak datang), aku pun bagitau la mentor aku akan kedatangan Mr. Shah.. Uhuhu, suka hatinya bila cikgu kacak pun turut memandang aku untuk mendengar dengan jelas akan butir-butir perbualan kami :)) *Perasan sungguh budak nie*

Erm.. lama aku tak minat orang ni.. sebenarnye lagi sombong orang tu, lagi aku suke ;P Baru rasa thrill minat kat orang kan?? Huahaha :) Peace! (",)V

*Ok now I wish that cikgu kacak dan saya bertugas di bahagian yang sama pada hari sukan! (gedik kan? ;P)



Pastu semalam jumpa pembantu makmal sebab nak mintak tolong dia setting laptop ngan LCD. Pastu akak tu cakap kat kawan dia ade cikgu pesan jangan baik sangat ngan cikgu praktikal :( Siap sms lagi. Betul ke? Ke gurau2? Ape kami buat? Kami tak susahkan sape2 pun kat sekolah tu.. Semua wat sendiri unless memang tak tau nk wat.. kenalah bertanya, ye tak? Takkan jeles kot sbb penyelia petang asik suruh aku wat kerja2 dia? Aku pun taknak.. bukannye dapat anugerah perkhidmatan cemerlang pun.. cuma husband dia kawan sekolah ayah aku.. tu jek..
*Konpius aku*



No comments: