Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 16, 2009

Serabut


ape t'jadi bila meja guru di blkg kelas?

Sekolah dah mula! Tapi serius aku tak bersemangat bila masuk kelas student tak dgr cakap :( Maybe aku letak high expectation kot?? Sungguh sekolah ni buat aku rasa tak best jadi cikgu! Adakah aku sedang mengalami demotivated? Stress dan burnout?

Semua cikgu kat situ cakap: "Kalau kamu boleh handle student kat sini, kamu tak perlu risau lagi kat mana kamu posting lepas ni.."

Think Liana! Think! (mcm Jimmy Neutron)


2 comments:

anwarjauhari said...

sabar...
aku pon rasa macam kau rasa...aku dah masuk kelas B,C,D,E,F,dan G....
bayangkan sekolah aku ada kelas G...

...cuma sekolah kau, meja guru dia besar...sekolah aku meja guru pun macam meja reject....

sebalik kelemahan ada kekuatan...

anwarjauhari said...

We are more than mere teachers; we are pedagogues and educators."