Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, June 06, 2009

Betrayed Him

Dia pegun di situ; bagaikan meminta simpatiku. Melihat dia, sayu rasanya hati walaupun aku nampak dia kini dikelilingi teman-teman baru. Segera aku mengalihkan pandangan. Bimbang hati ini makin terguris, bersalah dan mungkin menitiskan air mata kesal. Tapi hidup perlu diteruskan. Ke mana dia pergi, bagaimana ia berakhir; aku pasrah pada takdir Tuhan. Moga dia bertemu dengan seseorang yang lebih baik dari kisah silamnya. Yang mampu menyayanginya lebih daripada aku sayang padanya.

Aku tau mungkin salah aku. Tapi permintaan itu di luar jangkauan. Aku tak mampu sepantas itu. Walau pada satu ketika aku rasa mungkin aku mampu, namun masa menjerut aku. Keadaan memaksa aku. Biarpun nampak kejam, dia harus dibiar pergi. Dan hati harus merelakannya pergi.




in memories of Kelisa


No comments: