Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 20, 2011

Nawaitu


matahari terbenam di Pantai Morib :)

Life...
Is full of misery.

Yang pasti, Allah takkan bebankan kita dengan sesuatu yang tak mampu kita tanggung.
Sebab hidup umpama roda...
Yang di atas tak selamanya aman di sana. Yang di bawah tak selalu bernasib malang.

Apa yang penting? Kerjasama! ahaha. Merepek je.
Yang penting, walau apa pun yang kita buat ni kena mulakan dengan nawaitu.
Salah nawaitu, salah la semuanya. Betul nawaitu, kalau baik itu rezeki, kalau tak baik itu qada' dan qadar :)

Nawaitu aku?

Aku jumpa dia, aku tikam dengan pisau! Hahaha! Taklah. Paranoid sangat tuuu. Nawaitu aku, aku nak perbaiki mana yang kurang dalam diri ni. Selagi boleh diperbaiki, aku perbaiki. Sebab manusia tak sempurna, aku tau. Aku maybe boleh nasihatkan sesiapa saja, tapi untuk aku sendiri? Selagi aku tak nasihatkan diri sendiri, orang bagi ceramah, brain wash sejuta empat ratus ribu tujuh puluh lima kali pun tak ke mana daaaaa~

kan? kan?

^__________^






p/s: camne tah boleh terserempak ngan GKMP -,-
Huahaha!

No comments: