Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 05, 2011

Keluar Mencari Ketam


Tadi program orientasi ended with sesi berkenalan ngan guru-guru. Aku tatau la apesal bila aku perkenalkan diri kat sekolah je macam2 bunyik ada. Praktikal dulu pun camtu. Sampai aku kena tunggu 30 saat bagi budak2 senyap baru aku boleh start bercakap. 1st day sekolah hari tu, boleh pulak budak form 4 dari tingkat tiga nun jerit selamat datang kat aku. Tu belum lagi lalu koridor kelas. Maybe macam artis aku ni kot? Persis Yuna? Fasha Sandha? ke Liyana Jasmay? Hahaha!
Aku pun tak tau.
-______-!

Tadi dinner kat Muara Ikan Bakar, Port Klang :) Sebenarnya hari Ahad lepas besday emak. Tapi hari Ahad tu masing-masing sibuk. So hari ni baru la berkesempatan belanja mak makan. Tempat tu orang lain dah pernah pergi banyak kali kot? Aku ni je tak pernah sampai. Not bad la tempat tu. Luas, organized, service cepat dan quite cozy sebab lokasi tepi laut. Mak cakap ni kalau buat majlis kenduri tepi laut camni best ni. Luas. Hahaha! Harga pulak not bad la. Maybe kalau ada live band lagi best. Tadi diorang pasang kaset ghazal je. Tak tau la kalau weekend ada live band sebab aku macam nampak ada pentas. Ramai datang ngan family dari atuk nenek sampai la ke cucu. Memang 'one happy family' dia punya environment. So aku pun bertambah happy la bila dapat belanja family kat situ ^_____^

Ok, sebenarnya semenjak aku tak tinggal ngan kawan2 ni, every week aku belanja family aku makan luar. Sebab kalau tak aku akan pengsan kebosanan kat rumah. Ye, hobi aku sekarang ialah makan. Pasni mesti aku complain berat badan naik. Huhuhu.....

Lagi satu bila kita banyak spent masa involve ngan family, automatik kita lupa masalah kita. Macam aku, aku suka feel naik kereta malam-malam ngan family, duduk kat seat passenger belakang sambil mengelamun tengok billboard tepi highway. Rasa tenang je perasaan. Even umur aku dah masuk 24 tahun, still aku rasa perasaan yang sama macam time umur aku 14 tahun. Tak tau la camne nanti bila umur aku dah 34... 44....54....... keadaan maybe dah berbeza tapi tetap sama ke perasaan tu?

Ok, aku malas nak fikir. Esok kena bangun pagi. Perut dah kenyang ^____^
Time to sleep!

buas gila siapa makan ketam tu! kekeke~

No comments: