Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 22, 2011

Emcee




Hurm. Sedikit kaget hari ini.

-_______-"

Kejohanan merentas desa berlangsung dengan jayanya :) Haruslah.. sebab aku jadi pencatat keputusan je ;p Duduk kat foyer, betul-betul bawah kipas sambil gosip-gosip ngan cikgu sebelah. Tak payah terjerit-jerit suruh budak-budak lari ikut bahu jalan. Lega.

Tapi tadi still kena balik pukul 1. So rehat kejap kat bilik guru pastu teringat nak amek buku teks Sejarah. Mintak ar kunci kat cikgu SPBT tu. Sampai je bilik tu aku macam biasa la terus carik buku kat rak. Tetiba ade cikgu lain masuk. Dia tanya watpe. Aku jawab la carik buku. Pastu bila aku nak keluar, tengok cikgu tu dah takde. Huahaha. Tercengang aku kejap, mana cikgu tu pergi??

Sampai depan foyer, tanya sorang akak tu, ade nampak tak sesape lalu pakai tudung labuh? Dia kata, TAKDE. Gulp! Akak, ade orang tegur saya kat bilik SPBT tadi. Ye ke? Lupa nak cakap, bilik tu keras jugak. HAHAHA.

Tapi pas bincang-bincang ngan sorang lagi akak tu, dia kata maybe tu ustazah kowt. Maybe ustazah nak tengok kenapa bilik SPBT tu terbukak.. muahaha.
Problem solved - for the time being ;p

Next week meeting PIBG. Suppose aku jaga persiapan pentas. Tapi tadi ade request..
Tukar jadi emcee pulak -,- adoyai! aku pulak laju je angguk setuju. Asalkan skrip ade yang guide. Huhuhu. Nampaknye kerjaya emcee aku belum tamat lah. Jangan nanti hari sukan pun sekolah suruh aku jadi emcee. Huaaaaa... takmooooo :'(

Ok, boleh beli baju baru la kan?
^_______^

Jom layan pics aku amik dari kamera 2.0 megapixel aku nih ;p

ok.. nama aku dah di bubuh siap-siap ngan ketua kumpulan :D

see... duduk je bawah kipas :)

ketibaan peserta

majlis penutup


rumah hijau nombor 3. hmm.. ok la tu..

-tamat-

No comments: