Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 12, 2010

Only Hope

mood: lagu bila cinta - filianti vlee


bila kau tak mampu lagi mendengarku...
kusebut namamu
disetiap hujung doaku...


***********

sesungguhnya, aku wajib mencintai seorang lelaki kerana agamanya,
kerana dialah imam yang akan mengemudi keturunanku...
tapi andai Allah menetapkan takdirku,
mahukah kau mencintaiku?
dan BERUBAH demi agamamu?

tapi mungkin saja ini takdir Allah buatku
ditemukan dengan insan sepertimu
agar tiba saat aku diberikan cinta lagi
yang ku cinta adalah agamanya

Ya ar-rijal,
Wahai lelaki....
andai hilang pegangan agamamu
maka hilanglah cintaku padamu...



ps: kadang-kadang aku rasa apa yang aku fikir semua ni macam karut je. orang lain senang je. kau suka aku suka sama suka habis cerita. tapi kenapa cerita aku complicated? aku bersedih. tapi aku tak kecewa. aku sedih sebab aku sayang kau. tapi aku tak kecewa sebab aku dah tunjuk betapa sayang aku kat kau. walau aku tau kau jahat dari hari pertama kau kenalkan diri kau pada aku ~ why u make your life so complicated? ah! I just can't cry for you anymore, dear.......


No comments: