Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 12, 2010

Idaman :D


Asal aku masuk blog ni je aku rasa tension. Nape ek ?? Gagaga :D Baiklah. Ini entri ke-3 aku hari ni. Banyak sangat sesi luahan perasaan kan? Nak wat camne dah mood aku berubah-ubah macam angin. Angin pun bertiup sehala je -.-

Since posting lagi 10 hari... *macam la posting jauh bebenor* ... so aku kena start wat checklist ni! Persediaan kot-kot dapat area mencabar kan? *selangor...area mencabar?... jap aku pikir !* Pulau Carey? Felda Soeharto? Munshi Abdullah? Gagagaga! Semua tempat mencabar tu aku dah selalu pergi. Sila nyatakan, mana lagi tempat mencabar kat selangor yang agak-agak aku bawak Civic tak lepas?

Tapi since tak dapat Johor, maka membeli Civic seumpama memakai high heels ke KLCC. Orang tak hairan pon. Sebab jiran sebelah aku ni pun ramai pakai Civic pergi hantar anak pergi balik sekolah -.- Dan makcik pakcik aku mesti kata tak ada kereta lagi besar ke aku nak beli untuk dibawa meredah jalanraya Selangor ni, kan? Inspira tu macam menarik tapi aku tak berapa minat... nanti pakai 2-3 tahun tukar lagi. Mak kata senang pakai Viva je. Beli mahal-mahal besar-besar tapi naik sorang je. Mak... ini pelaburan masa hadapan! nanti orang dah kena kumpul duit untuk hal-hal lain pulak so sementara takde hal-hal lain *contoh; kawen* so baik orang kumpul duit wat bayar duit muka Civic dulu! Hmmm... bernas tak idea aku ni? Tapi in case kalau la ade orang ajak aku kawen lagi; aku suruh dia guna duit dia lah! HAHAHA :D


Honda patut jual Civic Type S kat Malaysia. Baru seswai meredah jalanraya di Selangor!
Ke dah lama ada tapi aku je tak perasan ekk??
Ni bawah ni Type R pulok? Dah konpius aku S ke R??



No comments: