Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010

Kehadapan Cik Afida :)


Semalam aku bagitau kau nak ke kedai apek jual kasut kat simpang depan traffic light sana. Yelah, back to school punya pasal kan. Dari beli cap Alain Delon yang pakai kejap pastu campak-campak ntah ke mana ntah, beli cap Deloni pun still kasut jugak ! Pastu kan Fida, lepas isi minyak, ntah camne aku cakap-cakap ngan adik aku pastu aku pun tersalah jalan :D Maka ke sini jugalah aku pergi..........


Nasib baik ada sale :) Fuh~fuh~fuh~



Pastu aku segan nak keluarkan kamera 2.0 megapixel aku kalau Gossipgirls takde :P



Dapat la sepasang kasut hitam cap Vincci. Sumpah aku segan nak pergi mengadap muka bos aku walaupun Alain Delon ada diskaun, Fida ! HAHAHA :D




No comments: