Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 07, 2009

Zoom in Malaysia

Aku baru je balik dr meredah Gua Tempurung. This actually was my 1st experience masuk gua. It's quite exciting la jugak. Merangkak, meniarap, memanjat, menggelongsor, melompat- semua ada. Yang best nye semua tu wat dlm air sungai dlm gua tu. Memang adventure lah! Tapi part yg paling tak suke skali kena naik tangga. Walaupun dah banyak kali aku naik tangga sepanjang hayat ni, aku tak tau la kenapa tangga dalam gua tu buat kaki aku macam nak tercabut. Tapi tgk semua orang berusaha nak sampai atas, aku gagahkn jugak kudrat kaki aku ni..






Esok pulak plan pergi Melaka. Mak dah siap2 order dodol Melaka bila dpt tau aku nk pergi. Hajat saje jer jalan2 tgk bandar Melaka yang baru. Maklum la dah lama tak datang situ. Nak shopping tu kena fikir 3-4 kali kot. Sebab duit dah habis beli mp3 2G.. Huhu! Ni pulak 1st time bercuti dlm group kecik (4 orang je). And 1st time gak deal room reservation sendiri. Selama ni sampai hotel terus je masuk. Tak belajar hari ni, bila lagi aku nak belajar kan? Maklum la aku ni penakut orangnye- tapi terpaksa (kalau tak mmg komfem tade sape nak wat) mencuba. Sebab tu kot Rahika tagged aku as 'the saviour' ? Ha3! Trimas Rahika sebagai penggalak agar aku lebey berani!...

No comments: