Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 05, 2009

Ke-4

Hurm... Semalam officially aku pindah rumah lagi. Kali ke-4 dah ni.. Dikala kegawatan ekonomi yang mula menunjukkan taringnya, boleh pulak aku pindah rumah ekk?.. Isk3.. Sume jenis rumah aku da masuk.. Teres setingkat, 2 tingkat, flat tgkat satu hinggalah ke flat tgkat 4.. Cuma rumah panjang je tak penah sewa lagi sbb kat shah alam takde rumah panjang.. Nasib baik takde.. Tp housemate aku taknak pulak panggil rumah skrg ni flat sbb dia kata rumah kitorang cantik so panggil apartment sedap sikit kot?

Sem depan aku dah start pract.. Kalau kena pindah lg tak tau laa.. Seronok kot pindah2 ni.. Jumpa macam2 jenis ragam manusia esp tuan rumah.. Em baguslah. Tapi sekarang rumah sewa + duit belakang kira.. Kena bagi priority for my study dulu.. Semester ni ada 6 subjects totally 17jam kredit:

Genetics
Physical chemistry
Intro to guidance & counseling
Education sociology
School science
Statistics

Bukak je sem dah start ngan microteaching.. Seyes blank kepala.. Apa pun kena BERSEMANGAT!! Meh aku nyanyi lagu rumah masa skolah2 dulu.. Seronok nyanyi lagu ni kuat2:



kami sapphire tak gentar
suara bagai halilintar
dengan esprit de coup
bendera kami berkibar
berjuang dengan bermati-matian
takkan undur walaupun selangkah
terus maju
gemilang



p/s: Azam maal hijrah + tahun baru 2009:
Hindari emosi, Tingkatkan prestasi


No comments: