Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 16, 2008

U play with the music so ready to face it!


Ya salam.. الحمدللة , akhirnya abes gak semua final papers untuk semester ni. Komen? Aku dah usaha sekeras hati tapi Allah juge yang menentukan. توكل علي اللة . Apa yang terbaik untuk aku tu rezeki Allah tapi yang kurang tu salah dan silap aku. Pengajaran untuk semester ni... bila emosi menguasai diri.. satu kerja pun tak jalan. Bila tersedar mungkin masanya sudah terlewat tapi selagi ada ruang untuk memperbaiki diri, aku akan baiki walau terpaksa berdepan segunung rasa menyesal dan bersalah.

Peh, ayat memotivasikan diri! Paham2 je lah. Tak semua yang kita nak kita akan dapat, ye tak? Aku terima je kalau ini takdir qada' dan qadar aku. Kalau ketakstabilan emosi ni pun aku tak dapat nak tanggung, macamana kalau aku dibebani dengan masalah lain. Bila nak sedar? Itulah aku kate.. Allah beri kita semua yang kita nak tapi kita tetap kekurangan sesuatu. Ia tak dapat dibeli dengan wang ringgit mahupun dari lirikan mata yang menawan sekali pun. Hahaha.. Tak apelah. Selagi hati ni mampu bersabar, aku akan terus bersabar. Itu je yang mampu aku buat so far. Bukankah mereka kata aku perempuan paling penyabar yang mereka kenal?? <>

No comments: