Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 19, 2008

Fruits Basket

Ever heard about manga Fruits Basket a.k.a Furuba?

Ni lah satu-satunye anime yang aku rase paling besh yang pernah aku tengok. Aku bukannye paham sangat pasal manga-komik-anime ni tp aku rase cite Fruits Basket ni memang penuh dgn motivational value. Walau ceritanye mmg tak logik- ade ke bdk perempuan tinggal dlm hutan sorang2 dalam khemah pulak tu? Tapi kalau tak macam tu, macamane nak jadi jalan cerita kalau dia tak tinggal dlm hutan, ye tak? Kalau tak sure dia tak jumpa keluarga Sohma.. Kalau dia ada rumah, takkan la keluarga Sohma ajak dia tinggal sama.. ye tak? Erm.. ape2 je la labu.. Tapi aku harap aku boleh jadi setabah Tohru. Tak pernah menangisi nasib nya walau sedahsyat mana pun dugaan datang..Sentiasa positif.. dan tulus menilai cinta Kyo yang sengal tu..

Hari tu (sebelum raya) aku ade la download cite ni dr Youtube dalam pc rumah. Lju sket download guna streamix. Tapi abah dah format balik pc tu sbb problem software.. Erm, nampak gaya kena download semula la ni..




No comments: