Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 18, 2008

Let's go home


Berakhir sudah semester ini... Susah senang yang tak mungkin dapat aku beli dari kedai runcit Dawood mahupun dari shopping complex spt Sogo, MidValley ataupun Jusco Bukit Tinggi dan Bukit Raja. Jauh sekali dari kedai2 di Low Yatt ataupun Jalan Imbi.. Begitu berharga dan bernilai..

Balik je dari Sg. Tekala Ahad lepas, dengan kaki yang masih sakit akibat mendaki bukit, aku pergi meronda pulak ke Alamanda pd hr Isnin. Bagi menunaikan janji2 manis sahabat handai, lepas tu tgk pulak Madagascar Escape to Africa sebelum aku mengambil keputusan utk balik hari ni (Selasa). Tp pagi tadi sempat lagi singgah PKNS bagi menggalakkan usahawan2 kecil dan sederhana mengembangkan perniagaan mereka..

Jadi dikesempatan sebelum balik ke rumah ni aku nak ucapkan selamat bercuti. Jangan merempit jika taknak tersepit di celahan pokok rhu tatkala menaiki motosikal atau pandai2 ber'drif' jika enggan menyaksikan tayar belakang kereta tercampak ke dalam pasaraya dan taman2 awam..

Semoga selamat pergi dan pulang.. Jumpa lagi semester depan dengan kisah2 yang mungkin lebih menarik atau mungkin unpredictable? Juga mendoakan rakan2 yang masih belum habis exam tu, selamat mennduduki peperiksaan. Bagi yang telah tamat exam pulak, kita berserah kepada Allah. Mudah-mudahan mendapat keputusan yang cemerlang, Insya Allah.

Take care! Salam~



No comments: