Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 28, 2008

O_o > yeah it's not funny.

I'm soooo damn freakout this week!
With assignment yang di suspicious plagiarize sedangkan aku separuh mati bersengkang mata memerah otak...
boleh dia bagi footnote "it's too superb and seems like you took it from somewhere"... Huh?! bagaimana harus ku jelaskan?? Takkan sbb aku buat proposal tu extraordinary pastu dia bajet aku plagiarize? marah ni! marah!
So kene buat cincai2 la baru dia puas ati? Aku pun tak faham.. Mostly member aku yg tnye aku macamana nk buat mende ni, ok je lecturer tu komen..
sedangkan aku yang jadi tok guru diorang boleh dia komen aku macam tu.. Tak pasal2 kene wat appoinment ngan dia untk tunjuk prove yg aku tak plagiarize... Ditambah pulak ngan final exams yang start this saturday.. Ah, marah betul aku! Aku wat elok2.. Last2 ni yg jadi.. Ah, nasib badan! Sabar je la hati~ Sesungguhnya Allah tu Maha Kaya..




4 comments:

Dilla Raffe said...

sabar je la ye akak!!
lecturer tuh sbnrnye jeles sbb thp kepandaian akk da mlbihi die..
tu yg die rse tcabar;p
truth will prevail akak!! dun wori;)

фарина захари said...

wah, ape jadi last2 nye?
nway, tu mmg compliment terhadap diri sdiri...sbb sdiri buat n dituduh copy dr org yg hebat...wow! :D

Lea Lyanna said...

haha, akhirnye..
aku telah digesa meng-edit semula kerja2 aku tu..
dia taknak "apa yg aku buat" so kene "buat apa yang dia nak" shj..

soh pengajarannye pena & rakan2;
1.bertindak mengikut arahan
2.kalau tau buat sesuatu sila buat2 tak tau jika tiada dlm arahan
3.tiap kali buat keje tnye diri sndr "sape boss?"

O_o huhu..
sekian..

Lea Lyanna said...

oh rakan2..
dgn suke ati nye memaklumkn..
sy mendapat A dlm subjek tersebut..
\(",)/
trima kaseh atas berkat doa rakan2
untuk kegembiraan saya ini..
Alhamdulillah..