Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 28, 2009

A piece from my 2000


married!


Hahaha.. Assam boi betul! Ini ialah pet sis aku masa form one kat SSP dulu. Lately, aku baru tau yang k.Aisyah da kawen bulan Februari lepas! Nak marah pun tak boleh la sebab dulu aku sangat benci dia. Benci dia sebab dia buat orang lain benci kat aku dan aku benci orang lain pulak :P Lepas dia keluar sekolah baru la sedar, kenapa nak salahkan orang lain atas kesalahan orang lain??

An action without thinking caused a lot of consequences

tapi benda dah lepas. Let bygone be bygone. Dia bukannya jahat pun. Lagipun dah 8 tahun lebih dah berlalu. Zaman remaja memang penuh dengan ke confuse san! Tak boleh salahkan orang, kan??? Chill!!!


2 comments:

Rahika HaliM said...

wei..kalu die baca cam ne..

Lea Lyanna said...

Hahahaahaha :P