Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 21, 2009

Bergerak! Bergerak!

He's just a piece of heart with broken wall. Don't try to fix it.

Yess! Malam semalam kecoh betul bila si Rahika bagitau yang school list dah keluar. Hurm... aku dapat sekolah mana?

SMK **** ******

Bila dapat tau sekolah ni, macam pernah dengar... Uhuhu, sebelah sekolah mak aku rupanya ;P Patut la sound familiar.. Pelik, kan? Aku lagi pelik mendengar. Nasib je tak dapat Seri Puteri atau sekolah cousin aku kat SamBest tu.. Kalau tak jejak kasih jadinye aku, kan?

Pening jugak ni!



suasana perhimpunan



di hari kantin, maybe?

::
gambar sekadar hiasan::

Bila mak cakap tu boys school bertambah pening aku. Macamana aku nak handle projek AE aku nanti agak-agaknye? Kena usaha lebih sikit ni nampak gaya. Bercakap tentang gaya, gaya camne yang sesuai untuk jadi cikgu kat boys school? Adik aku yang lima tahun hidup kat Alam Shah tu tak pulak cite pasal cikgu2 dia. Tapi pernah la sekali dia cerita pasal cikgu yang suka condemn student. So nanti aku kena bertimbang rasa sikit kot? Kot? Hehe.. Aku tau aku sangat elergi kat orang yang bercakap time aku tgh bercakap. Mungkin itu rules pertama yang mesti aku cakap kat budak2 tu sebelum kelas bermula. Dan yang penting;

#sporting
#jgn kalut
#confident
#mesra alam

Dulu kat sekolah aku paling anti bila aku dah bagi jawapan, cikgu kata "Itu bukan jawapan yang saya nak!" Atau bila disuruh bagi alasan, dia jawab "Awak tak ada alasan lain ke?" Woo nak meletup rasanya waktu tu..

So, kesimpulannya jangan condemn anak murid! Okay?

Happy Teaching!


No comments: