Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 22, 2009

Ke-100

Congrates buat diri sendiri sebab ini ialah post yang ke 100! Uhuhu, sooo cool~ Entah apa la yang aku repek kan yew? Jual minyak kot? ;P

Jadi mulai saat ini sehingga akhir tahun, post2 aku yang akan dtg akan berkisah ttg praktikal aku saja. Kot. Buhsan? So korang kena doa lah ada cerita dari aku > selain cerita praktikal nanti :)

Tadi aku explore2 blog orang lalu terjumpa ngan . Al-maklum laa nak jadi cikgu praktikal, segala tips dan pengalaman yang mesti aku rembat dari merata tempat.. Paling penting cari idea nak berdepan ngan anak2 orang tu.. Jadi cikgu kena banyak membaca tau! (peringatan wat diri sendiri). Kalau tak tade bahan nak goreng budak2 tu.. jadi maaflah ye andai kisah2 kamu2 tiba-tiba muncul dalam penceritaan aku.. (referred to rahika, gossip girls dan kawan baek masing2!).. korang kan perencah segera dlm hidup aku. Hahaha..

Cakap pasal blog tadi, memang menarik la pengalaman dia praktikal kat sekolah rendah tu. Senyum sorang2 aku baca.. Tapi tu sekolah rendah, kan? Kalau sekolah menengah? Sekolah lelaki? Agak-agak sama tak ye?? :-S


No comments: