Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 20, 2009

Malaysia Next Top Teacher

Lama tak update blog ni. Hari ni barulah aku dapat start semester break dengan jayanya. Tapi tak terlewat kan nak wish Selamat Hari Guru wat semua guru-guru di Malaysia! Aku takde apa pun plan untuk cuti ni. Nak berehat cukup-cukup since 1 jun ni dah start practicum. Cakap pasal practicum, aku still tak tau dapat school area mana. Tak kisah la pasal petempatan tu sbb yang tengah wat aku pening ni aku punye AE. Since tajuk aku sem lepas kena reject ngan supervisor, aku kena la wat dari awal balik. Serius blank kepala aku memikirkan dari mana aku nak start ni. Kena wat framework dulu sbb setakat ada tajuk je tak ke mana la kerja aku...

Takpe. Akan diusahakan.



From LV: cantik kan? wawawa~


Masanya dah sampai! Uhuhu!! Yeah, masa untuk shopping beg baru! Aku ade la survey beg-beg yang cantik sebagai inspirasi sebelum aku boleh memulakan ekspidisi mencari beg baru yang dimaksudkan itu. Beg manakah yang bertuah dimiliki oleh bakal cikgu yang manis ini? Ahaks!




From Coach: Merah would be nice too!



From Gucci: Nice view!



Atau beli jam tangan dulu? Hihihi... pening jugak ni!



From Fossil: Can I have one, pls??




From Corum: Lovely kan??





From D&G: Sooo cute!


Berpinar-pinar melihat, kan? Can't wait to own them! Lalala~



No comments: