Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 12, 2011

Godzilla

Aiyakkkkk!

Tension gila ngan students aku! Aku baik diorang kata aku tak garang.. Masalahnya aku ni tak suke garang-garang. Kang bila aku dah mula tunjuk taring, mati la anak orang aku kerjakan! Aku tanya beberapa orang cikgu yang mengajar kelas-kelas yang aku rasakan bermasalah ni. Apa diorang buat bila students tak nak salin nota? Jawapannya, tak boleh nak buat apa. Budak tu duduk diam-diam tak kacau pelajar lain yang nak belajar, dah kira baguslah. Tapi kalau dah 4 ke 5 kali warning still tak paham bahasa? Tak ke aku bertukar menjadi Godzilla namanya?

Grrrrrrrr!!!!

Mulai esok, aku kena bawak cokelat masuk kelas. Siapa siap salin dapat cokelat sebijik. Kita tengok ada perubahan ke tak... Haish!

2 comments:

Ayep said...

huhu....bagus2..cuba inisiatif lain..tol ke eja tu erk?

Lea Lyanna said...

hehehe.. tq b!!! :)