Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 11, 2011

Mumble@3rd rock from the sun


Huuu! next week pencerapan dah start! Saringan sukan pun sama! Latihan kawat kaki pun sama! Orang PPD datang observe pun sama! Apa ni??? Dan dan je semua nak buat next week. Nasib soalan ujian dah siap.

Sekarang aku tengah pening apa aktiviti P&P aku sepanjang next week pulak. Ada satu kelas tu buku diorang tak update semak lagi padahal hari-hari lepas kelas aku kutip buku diorang. Serius tak sempat! Oh, mintak-mintak bukan Isnin! At least selasa tu cuti boleh aku habiskan semak kerja budak-budak tu. Tapi tetiba kena fikir tema perbarisan pulak. Of cos kena prepare costume juga. Mak aih! Ni kalau ada orang gurau kasar ngan aku sepanjang next week memang silap besar la.

Hmm.. bosan tahap gaban Z. Tapi takde mood nak bercakap. Pahtu kena perli ngan si navy ni sebab aku tak nak bercakap dengan dia. Suka hati aku la yang dia marah tak tentu pasal tu kenapa? Pelik aku. Dah kantoi tu dah laa. Aku selalu je jumpa orang gila 2-3 menjak ni kan?

Ade pulak orang tu yang tak paham-paham bahasa menyemak kat FB aku tu apesal? Nak cakap friendly mangkuk hayun kau friendly la sangatt. Sebab aku cool je dia ingat yang dia tu pun cool jugak ea? Tak paham betul aku ngan orang yang menadah muka mintak dilempang ni.

Now I wonder... masih wujudkah lelaki baik kat dunia ni? Diorang bukan tau nak bersyukur. Dah ada awek, dah ada tunang tu dah la. Tak paham aku. Ingat aku ni apa senang-senang je nak tipu aku?  -_______-"

 

No comments: