Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 04, 2010

Tak Bertajuk




baju konvo : belum siap sepenuhnya tapi boleh kata 80% tu consider siap la kan? :D
tudung konvo : tak pikir lagi nak pakai style camne :P
kasut konvo : hoh, kena practice dah ni. nanti tergolek pulak aku atas pentas tu!



Yes. Aku sangat looking forward for my convocation this year :) Tapi banyak lagi benda tak settle -____-" saman parking... yuran konvo... pfttttt! Oh. Semua itu nak guna ringgit!


Gahhhhh! I'm broke already :/


Oh, aku juga baru bukak account @Tumblr :) Hahaha! Semua account aku nk bukak. Akaun bank takde pulak aku nk bukak ea? Pandai~ So follow me - http://lealyanna.tumblr.com Tapi jangan tanya aku amende Tumblr ni sebab aku pun tak tau. Kekeke~

Gosip?? Meow! Amende? Dah takde gosip dah... Makin banyak gosip aku created, lagi haru biru hidup aku. Takpe la. Yang dah lepas tu biar lah. Kalau tak bosan je hidup ni bila tak bersosial dengan orang lain. Dan tak roger orang lain. HAHAHA! Serius pathetic gila aku ni T____T

Takde yang menarik update kali ni?

Pasal S? Takpe. Takpe. Salah aku. Aku tak blame sesapa dalam hal yang lepas. I'm accidentally falls to a wrong guy. Who is having- fun- make- fun of me. Sungguh dia kejam. Lepas tu pandai cakap kalau aku tak suka orang tu, cakap je terus terang tak suka! Kau tu?? Ada ke terus terang ngan aku cakap tak suka? Nope! Aku tak kecewa pun jatuh cinta. Yang aku kecewa dia make fun of me. Next time, dah tekde next time lagi dah! Tipu la aku kata aku tak sedih. Tapi setitik pun air mata aku takkan keluarkan untuk orang macam dia. He's not worth suffering for! I hate you in my different ways :)

Oh, Incik A bertegur sapa dengan aku bila kebetulan dia online. I told him let's not hope for each other. (Yes, aku perlu bagitau kalau tak aku pun 2x5 macam S!) Berkawan kan lebih baik? Daripada cakap saya- suka- awak- la- jom- kita- kapel. Padahal kenal tak sampai seminggu. I bet he thought that aku ni sombong. Tak nak kat dia. Whatever. Tapi kalau aku tak wat camtu, mana aku tau dia ni betul-betul looking forward kan? Kalau orang tu nak, dia cakap dia nak (kan Fida? muahaha!) Tunggu la lama mana pun, dia akan tetap tunggu. In between? Let's just be friend :) Mana tau in between tu kita kenal someone? So takde la hati yang luka.

Yes. Enough is enough.
Let's move on!



ps:
jawapan teka-teki semalam; incik A dalam rajah di bawah ialah yang paling kanan. Sekian :D


No comments: