Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 21, 2010

Malas


MOOD SEMASA MARAH

kalau kau dah kata aku ni mangsa pencarian cinta kau yang membunuh
macam racun tikus dan parasit bagai,
demi segumpal daging bernama hati,
boleh tak...
SAY SORRY FOR HURTING ME???

aku manusia biasa. kau hancurkan hati aku pun masih boleh bercantum kalau kau cakap sorry. tapi kau cuma tau salahkan takdir kau. dengan harapan aku akan terus bertahan dan kesiankan kau? HELLOOOOOOOOOOOOOOO!!!


MOOD SELEPAS MARAH

Oh!
Kami memang suka bergaduh :)

Sebab saya tak suka ayat angelica dia
Dan dia pun malas nak layan bebelan pedas saya
tapi takpe sebab di akhir perbualan kami tetap mengucapkan




Ye, kami memang pelik!
@___@


... dan tak makan saman dan amaran2 keras semua pihak :D

No comments: