Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 13, 2009

::My Driver::

At last, habis dah part 6! Next week will be finals.. lalala.. Lupakan semua stress sbb stress tu cuma menambah berat di kepalaku.. pedulikan semua! yang penting is my future.. life must go on.. kalau aku bunuh diri pun takde maknenya (i am thinking about commit suicide actually, last week).. tapi bunuh diri tu cuma untuk org2 yang tak ingat Tuhan.. Awak ada Allah untuk mengadu nasib, so what the problem cik liana? Mari kita tenang-tenangkan diri dan buat perkara2 yang kita suka.. Suka?



sebenarnye saya suka awak ..


Emm.. kalau korang ada member muka sebijik macam dia ni, dia lah orang yang aku suka. Macam pernah nampak? Jeles la tu.. Kenalkan, ini Paul Walker.. a.k.a driver aku. Well, I called by boyfren as my driver.. huhuhu.. Jangan marah ye? Da tugas awak.. Takkan saye pulak nak jd driver awak? Korang da tengok sequel movie dia~ fast n furious 4?? Disebabkan skill yang dia ada sepanjang jd driver aku, producer kt Hollywood tu berkenan nak amik dia jd watak tetap; sbg Brian.. Tapi baru-baru ni dia kate nak tinggal terus kat sana sbb nak cari duit lebih.. So, aku tade driver la ni? Takpelah.. nanti aku naikkan notis job vacancy..

No comments: