Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 20, 2011

Nonsense


Jump into the sea and I will save you...
Not because I like you,
But someone can't live without you,
And I want you to meet that person someday,
That's why I save your life today.

xxx

Pengetua pernah kata, kadang-kadang kalau rezeki yang kita dapat tu tak berkat mudah je Allah nak tarik balik. Contohnya kena saman.

Semalam aku wat satu perkara yang tak professional dalam profesyen keguruan. Menjawab panggilan telefon ketika di dalam kelas. Aku kira panggilan tu penting sebab berkaitan dengan kad kredit. Sedangkan aku boleh je cakap...
"Sorry I am quite busy right now. Please call me later."
Tapi tak. Aku jawab jugak panggilan tu.

Akibatnya?

Senang-senang orang caj aku RM499 untuk benda yang tak logik dek akal. Itu pun aku sedar bila dapat sms mengatakan aku join satu club membership dan di caj sebanyak RM499.

Bila call bank, dah terlambat sebab agensi tu dah pun caj kat kad kredit aku.
Segera aku block kad kredit tu.

-_______-

.
.
.
.
.
.
.
.
Kena marah dengan abah sebab sesuka hati reveal nombor kad.. Kena marah dengan mak sebab tak tanya orang tu betul-betul. Kena marah dengan b sebab tak dengar cakap dari awal pastu buat kad kredit tu senyap-senyap.

so aku pun marah diri aku sendiri........
huhuhu :'(


Moral of the story;
Tak nak wat kad kredit lagi!!!!!!!!!
Tak nak pergi bank! Bank jahat!
sesuka hati leak information aku kat 3rd party!!!!!!!!!!
$&^*$%##$%()!$%^!


1 comment:

Rahika Wahidah said...

lea, aku pun hampir-hampir pernah nak kena okey!..