Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 07, 2009

X:D

Hari ni rase lega sangat. Sebab dah tukar pakej youth broadband, buat simkad baru, tengok Ninja Assassins (Rain okayy!!) , sehari kat Alamanda, dan dapat jugak pergi majlis Mirah!!

::gambar sekadar hiasan sebab aku tak pandai wat bibir juih T____T::

:: mirah & I::

Hurm.. *cough kejap* tengok sahabat-handai dah mula naik pelamin tiba-tiba cuak secara minimal. *KAHKAHKAH. Sape suruh tak carik bofren? Kan dah gigit jari..* yelah..yelah.. esok-esok aku carik la. Jangan busy body tanya aku lagi. Suka hati aku la walau kadang-kadang aku tak suka apa yang hati aku suka. pening kan? Tapi takpe. Lepas majlis tu terus pergi Alamanda ngan Nisha. Kat sana jumpa Nina, member Nisha. Chit chat dalam dua jam camtu pastu end up sehari suntuk tawaf Alamanda. Balik-balik tu dah malam.. boleh pulak sesat tak jumpa highway balik Shah Alam. Haha!

Sampai je rumah kakak Nisha, baru aku sedar aku tertinggal sebelah selipar aku kat parking Alamanda tu. HUAAAAAA!!! Aku baru pakai sekali tau!! Aku punyalah bersusah payah 2-3 kali pergi kedai selipar tu tukar size, boleh pulak nak tertinggal-tinggal segala. Nyanyuk pe aku ni?? Tu la suka sangat drive berkaki ayam. Sampai selipar pun boleh tinggal kat parking. Adeh! Before balik rumah sewa singgah jap kedai kasut beli selipar baru lagi T____T...

Tapi balik rumah tu tak la sedih sangat sebab baru je beli buku Cecilia Ahern, 'Thanks for the memories'. Cett. Konon memorable la sangat selipar tu baru pakai sekali! Pastu hari Ahad aku pergi Bukit Raja tengok Ninja!!! Oh bukan. Tengok Rain!!! Muahaha~ Tapi Rain dalam movie ni tak cute la plak :( Bak kata police officer tu, "He doesn't look like an assassin. He's more to ... a boyband?" . KAHKAHKAH. So true...

Pastu aku baru perasan Rahika letak kerja seni aku kat blog ngan FB dia! Hah. Boleh mintak royalti dah ni! Kang kalau tak, aku berdoa kepada Tuhan supaya Rahika ____________ *Rahika! isi cepat! aku offer ni!* Muahahaha~

No comments: