Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 28, 2009

Macam luahan perasaan?


HAHAHA. Aku tak tau la aku ni sebenarnya tengah bengang atau puas hati. Macam dua-dua sekali. Puas hati sebab aku dah perli dia; bengang sebab dia perli aku balik. Well, ini lumrah hidup kan? What you give of cos u'll get back. So kedua-dua perasaan ni bercampur sekarang. Seumur hidup ni, inilah rasa benci paling worse kot? Bezanya dulu aku simpan je rasa benci aku. Tapi itu buat aku konfius! Kali ni aku nyatakan terang2 betapa bencinya aku pada dia. Biar dia tau. Biar dia terseksa dengan kata-kata dia sendiri yang memakan diri. Biarkan! HAHAHA! *baiklah, agak saiko semua ini! mari beristighfar... T______T*

Akhir-akhir ni aku agak saiko. Nak bukak semester kot? Lepastu AE tak siap. Hah, BAGUSlah tu.

Cuaca panas disebelah pagi dan hujan lebat disebelah petang buat mood aku swing juga. Aku sebenarnya teringin nak maki-maki orang. Tapi biasanya manusia yang aku nak maki ni tak pulak dikenali oleh orang2 disekeliling aku. So aku pun cancel sebab aku malas nak explain kat orang kenapa aku maki sekian sekian. T__T. Atau mungkin akan menampakkan kebodohan aku atas tindakan-tindakan tidak wajar yang telah aku lakukan sampai boleh memakan hati. It's so complicated! Benci betul!!

Aku tertanya-tanya bila la rasa benci ni akan berakhir? Mesti aku happy kalau aku tak berperasaan macam ni lagi. Orang takkan kata aku pendiam. Orang takkan kata aku takde perasaan. Orang takkan kata aku unexpected. Sebab aku dah fed-up jadi orang macam tu lagi...


No comments: