Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 09, 2009

Kapal Besar dan Donat

Owh hari ni aku ade mood nak wat session photoCraze. Bunyik mcm carCraze promo kad Mesra Petronas je kan? Tapi ni lain. Ini sesi bergambar sendirian bawah pokok mangga Wak kat depan rumah nun. Mklum la dah lama tak bercuti. Takde tempat menarik untuk dilawati. Camne nak amik pics cantik diri sendiri ye tak? Depan rumah pun jadilah. Kan depan rumah aku ada taman. Faiq kata lepas hujan depan rumah aku ni macam dekat oversea je. KAHKAHKAH. Kan best kalau boleh ikut Intan n Bella pergi menjala atas kapal besar. *Eh, terasa over pulak cakap camtu hari ni kan?*

Sejak laptop aku hilang ni.. *dah kate kan, benda lepas jgn dikenang!* owhh.. baiklah.. baiklah.. Sejak takde Photoshop ni, rasa tak berseri je pics2 yang aku amik. Muka aku yang berseri-seri sebab dari sekolah seri puteri ni pun gagal menandingi keserian pics yg di edit ngan photoshop. Apelah daya. Tunggu Apit balik rumah la. Dengki sungguh tgk gambar2 dia upload kat Fb semua hensem2 belaka. Tak ada sorang pun hidung kembang walau di masa lapang dia suka kembangkan hidung kalau aku suruh buat kerja. Ini tidak adil! Boleh dia taknak balik rumah sebab takut laptop dia pulak hilang.. kang kau balik aku guna laptop kau taknak kasi balik!! Muahahahaha.

Oh, lebatnya hujan kat luar. Hari-hari hujan macam ni elok kalau dapat minum hot milo cecah biskut cap hup seng. Aku klasik. Tapi tak lah pakai kebaya ngan kain batik sambil minum milo. Itu buang tebiat namanya. Minum senyap-senyap sudah. Sambil ditemani momot. Momot ni apa aku makan semua dia nak. Stress betul ada kucing demand macam ni.

Baiklah. *mood bertukar!!*

Pagi tadi aku baru bercadang-cadang nak beli donut kat Big Apple sbb mengenangkan hati yang tak berapa nak happy duduk sorang2 kat rumah ni. Makan donut sorang-sorang memang best!! takde sapa kacau. Tapi dah hujan macam ni nanti rasa sedih pulak makan sorang-sorang. *Huh?! Ada orang kesah ke?* Yew..yew aku tau. Takpe lah. Nanti 2012 keluar aku pegi tengok sendiri sambil mkn donut. Ha.. yang tu bukan sorang-sorang. Wayang kan besau? Takkan aku nak booked untuk aku tengok sorang je kot??


korang tak kesah kan kalau aku mkn sorang2 je?

No comments: