Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 21, 2009

saye yg naif


Seyes la aku tak tau nak tag orang. Da bace cara2 nk tag pun tak paham2. Fida, aku try tag kau ok? Pastu kalu aku berjaye mesti kau tnye aku lak ''camne nak tag?'' hahaha..

Rules:
Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 15 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 5 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you.


1. i like cooking! walaupun aku tak memasak kat rumah sewa dan malas tolong mak kat dapur tapi aku pandai masak sebenarnya bila dipaksa masak atau datang mood nk memasak.

2. i dunno how to bake cakes and cookies. Jeles tol kalau org tunjuk kek coklat yg diorg wat sendiri.

3. i love cats. Aku ade 11 ekor kucing kat rumah dan terbaru tambah 3 ekor lagi. Banyak kan? Sukenye..

4. i love arts. Tangan aku adalah tangan seni so jgn ckp ''pandainya kau lukis'' sebab Allah dah jadikan aku camtu.

5. i like to sing. Aku menyanyi sejak sekolah rendah lagi. ade orang salah nombor tnye, "siapa ni? suara awak sedap la".. Tu tak nyanyi lagi tu cuma cakap "hello" je.. hahaha!

6. i'm half conservative. pernah jadi johan pidato agama dan tilawah sekolah rendah sampai negeri. n jadi imam sejak sekolah rendah sampai sekolah menengah. hehe, akukah itu yang dulu?

7. i wish i can make a baju kurung. Dulu projek KH mak yang jahitkan..

8. i'm glad sebab tak pernah kena maki directly. Kalau kena maki dalam hati diorang je kot.

9. i have a licence but never been on the road. if u see me drive, beware of ur car.

10. i love merempit. thrill naik motor laju2. hihhihi..

11. i'm soo positive, flexible n 95% can be trusted. never doubt on it.

12. i like brown and pink. but very suit with cream color. rase ayu je pakai baju kaler krim. kih3!

13. i'm a die hard fan of bmw. especially those 5 series punye model..

14. i can spent up to thousand per month. sangat boros, kan?

15. lately aku mimpi pakai tudung labuh dan ada sorang akak senyum kat aku. musykil sape la agaknye akak tu dan apekah maksud mimpi itu??..

sekian saje.

maka saya tag orang2 ini..











kamu yg sudi baca juge!

chayok!

selamat ber tagging!

No comments: