Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 23, 2009

c.o.k.e.l.a.t

Jeles la tgk baju baru cik tina. Bila tengok diorang bergaya especially cik yati yang pandai bermake-up itu lagi la aku cemburu.
Oh, bila la aku nak mula menempek kaler2 di muka? Mungkin sebab aku rase sungguh pelik bila bermake-up. Merasakan diriku seperti polong baru pulang dari mengacau pemancing ikan di lombong lama barangkali?

Tapi takpe lah. Langkah pertama: beli baju baru juge! Kan aku dah kate aku suke kaler coklat. Cantik kan?? Hahaha. Sungguh tak baik riak kerana rezeki Allah kau mampu beli baju batik ini cik liana!

Dan test math semakin hampir.. harusku tinggalkn tabiat lagha ini buat sementara demi sesuap kejayaan.
Dan berniat menghabiskan bacaan 'Merawat 7 Penyakit Hati' yang tersadai di bawah bantal semenjak berminggu-minggu dilanda assignment hingga lewat malam. Adoyai~

ps; tak baik mengeluh..



2 comments:

Dilla Raffe said...

akak, nanti kt akn wat k!! ;)

Dilla Raffe said...

alamak, salah tmpat bg komen la plak.. komen td sbnrnye utk post tag2 tuh..hehehe;p