Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 12, 2011

Buncit


Sebenarnya, aku tak pandai menjaga hati.
Hohoho ;p
Sebab aku selalu cakap direct je.
Tak puas hati aku cakap. Benci aku cakap. Marah aku cakap. Sedih pun aku cakap.
Sesetengah orang boleh la terima apa aku cakap. Tapi ada gak yang tak boleh terima kan?

So pada manusia yang tak boleh terima tu maksudnya
kite takde chemistry. takde bonding. takde keserasian.
tak boleh kawan lama-lama. Nanti sikit-sikit makan hati. makan jantung.

Orang macam tu, nak orang cakap yang baik-baik je tentang dia.
Nak kena cakap lembut-lembut, sopan santun, berlapik bahasa... 

Aku?

Wahaha. Aku takde perasaan. Tanye si buncit. 
Dia guling-guling bila penat-penat nyanyi lagu rock leleh pastu aku buat muka toya :D

Takpe, dalam hati i still ada taman :)

^_______^


2 comments:

Ayep said...

sape si buncit tu?meh nak tanye...

Lea Lyanna said...

wakaka :D