Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 06, 2009

The Fallen


Tiba2 aku rasa aku meroyan la pulak. 2 hari dah cikgu kacak tak datang sekolah!! kalah bini2 yang tunggu laki tak balik2 bila jam tunjuk pukul 12 malam. Ni part yang aku tak gemar ni. 2 hari tak nampak batang hidung dah mula meroyan, bayangkan aku takkan jumpa dia lagi lepas habis practicum? HAHAHA*gelak besar sungguh ini*

Sungguh pun aku memiliki no phone beliau *jgn tanya mana aku dapat, ok?* tapi adalah menjadi satu perkara pelik ibnu ajaib kalau tiba2 aku bertanya apakah terjadi kepadanya? Maka semalam seperti terdengar-dengar cikgu laki berkata-kata yang ada seseorang dikuarantin di wad. Oh, beliaukah??

So kalau betul dia kena kuarantin, aku sekadar mendoakan dia cepat sembuh. Dan aku doakan jugak gefren atau tunang atau sebagainya berada di sisi menyatakan rasa concern. Biarlah aku concern sorang2 kat sini. HAHAHA*gelak besar lagi*



Di akhir cerita kalau orang ketiga muncul, dia selalu dipersalahkan. Dah pergi jauh2.. syuh!syuh!


No comments: